21 фирми се състезават за ремонта на жп линията Димитровград - Свиленград
Ценовите оферти на кандидатите да ремонтират железопътната линия от Димитровград до Свиленград бяха отворени днес.
В обществената поръчка участваха 23 компании, две от които не бяха допуснати до този последен етап от процедурата.
Повторната поръчка за ремонта на пътя е разделена на три, а компаниите може да кандидатстват само по една.
Първата част включва ремонт на 36 км между Димитровград и Харманли, както и на гарите и спирките между тях. За него са подадени десет оферти. Най-ниската цена бе дадена от обединение "Трансюжстрой - Станилов" - 95 997 967 лв. без ДДС.
Другите участници са: ДЗЗД "Кондоте - Инжстрой", "Алсим Аларко", "Терна", Консорциум "Димитровград - Харманли Копаса - Кофеса", ГД "Доуш - Ассиния", София, "Актор", "Хохтиф сълюшънс", Обединение "Железници Юг", "Кооператива Муратори Чиментисти Чи Ем Чи".
Осем фирми кандидатстват за втората позиция - ремонт на 34 км от Харманли до Свиленград и гарите по пътя, както и 4 км между Свиленград и гръцката граница. За позиция 2 най-ниска е офертата на ДЗЗД "Транстеар" Варна - 99 473 977 лв. без ДДС.
Останалите участници са: "СО-ВА инженеринг", ОХЛ ЖС, "Джи енд Пи Авакс", Джойнт венчър "Азви - СПХ", Сдружение "Железопътна инфраструктура 2011", "Консорциум "СLF - Strukton Rai BV", "Джи Си Еф - СК 13 - Трейс консорциум".
Най-малко оферти - 5, има за третата позиция по поръчката за изграждане на нови тягови подстанции в Симеоновград и Свиленград и разширение на подстанцията в Димитровград.
Две от фирмите, кандидатстващи по тази позиция не бяха допуснати до участие в търга - "АББ България" ЕООД и "Електрен" - "Кобра" - "Семи".
Останалите трима кандидати са: "Бончини" ЕАД, "Ефасек Енжинария е Системас" и "Старт инженеринг".
"Старт инженеринг" даде най-ниска цена - 20 350 493 лв. без ДДС, но в документацията й липсва ценовата оферта на диск и комисията ще трябва да реши за сериозността на този пропуск.