РУМ-ът се завръща
През април 2011 година в столичтния квартал "Младост" ще отвори врати първият представител на нов формат търговски центрове.
Размерът е основното, което отличава Life-style центровете от действащите молове. Новите формати са с доста по-малка площ и целта им е да задоволят всекидневните нужди на хората от покупки и услуги в квартала.
Минимоловете се основават на концепцията Life-style център, която ги определя като регионален тематичен търговски център, който обслужва нуждите на конкретен район, предоставяйки на жителите му всичко необходимо, на една ръка разстояние, в непосредствена близост до дома им.
Свърши времето, в което хората тичаха да видят мола и е редно предприемачите ангажирани в сектора да се преориентират към по-хуманни и човешки концепции и проекти, които са съобразени преди всичко с желанията и потребностите на потребителите, коментира Елица Стоименова, управител на "Арва Консултинг".
Плюсовете на такъв проект са, че той е по-нискорисков заради по-малката инвестиция, която е необходима за реализирането му.
Съответно строи се по-бързо, а и запълването му с наематели става по-лесно.
Проектът е дело и собственост на строително инвестиционната компания Крит ЕООД , простира се на 9300 кв. м застроена площ - на три надземни и две подземни нива, и носи тематичното наименование Смарт Сити.
С маркетинга и лизинга му е ангажирана консултантската комания "Арва Консултинг".
Предвижда се в сградата да има супермаркет и дрогерия, магазини за мода, банков салон, каси на мобилни оператори, кафенета.
Предвиден е и голям парти център за децата, като всяка маса в кафето ще има постоянен монитор с видеонаблюдение, за да са спокойни родителите.
Комплексът е с ниво на изпълнение и качество присъщо на големите центрове, включвайки ескалатори до всеки етаж, три асансьора, две нива подземен паркинг с подход от три булеварда, предлагайки всичко това в умален и компактен размер поднесено в близост до дома на потребителите.
Смарт Сити се намира на ъгъла на едно от най-оживените кръстовища в "Младост" - на бул. "Александър Малинов" и бул. "Андрей Ляпчев", съвсем близо до бъдещата метростанция 14.
Решихме да инвестираме в този проект, защото проучването, което направихме, показа, че кв. "Младост" има нужда точно от такъв търговски център, който да е на една ръка разстояние на живеещите в квартала, коментира Станислава Евтимова, мениджър "Развитие" в "Крит".
По думите й повече от половината площи вече са отдадени на бъдещите наематели, като цените са по-атрактивни от тези в действащите молове.
Тя се надява при откриването си смарт молът да отвори пълен.