Заетостта на търговски площи в The Mall достигна 100%

Изцяло нови за българския пазар марки ще отворят магазини в търговския център TheMall в София.
С новите наематели в началото на новия сезон заетостта в мола ще достигне 100%, съобщиха от Colliers International, ексклузивен консултант по отдаването на търговските площи в мола.
"С новите магазини осигурихме пълна заетост в TheMall. Освен това разширихме продуктовия микс, като предложихме атрактивни магазини в сегмента на модата, детските стоки и мултимедията, съобщи Иглика Йорданова, мениджър отдел "Търговски площи" в Colliers International.
Сред ключовите нови наематели е английската модна верига Next, която отвори своя първи магазин в България.
Изцяло новите марки за българския пазар включват още гръцката компания за дрехи PinkWoman и испанския магазин за бельо Oysho - част от добре познатия моден гигант Inditex, който вече присъства в мола с магазини на други свои марки като Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear и Massimo Dutti.
През август врати отвориха и монобрандовите магазини на Colin’s и Levi’s, а през септември се очаква откриването на Esprit.
От октомври за първи път в София в TheMall ще влезе и Public – верига за книги, мултимедия и електроника. Концепцията й е уникална с това, че е не само шопинг дестинация, но и място за свободното време.
С новата концепция BabyToria, която ще се разположи на 1000 кв. метра, The Mall разширява разнообразието от детски стоки и във възрастовата група от 0 до 5 години.
Към атрактивните марки детски облекла в края на август се присъедини и B&G, като това е първият магазин на турската компания в България. Сред новите наематели са още и френската марка за детски облекла Okaidi, както и мултибранд магазинът на McBaby.