Славяна Стойнова, "Газкомфорт България": 20 години Vaillant в България = десетки хиляди доволни клиенти
"Газкомфорт" представя 20 години иновации и екологичност

Г-жо Стойнова, тази година "Газкомфорт България" навършва 20 години, откакто е партньор и официален представител на Vaillant за страната. Бихте ли ни разказали за постиженията, които сте реализирали през тези години?

- От една страна, е много трудно за условията в България да отговаряш на стандартите на технологичен гигант като германския производител „Вайлант“, но, от друга страна, какво по-хубаво да приемеш опита на една почти 150-годишна история, от която се ползва 1/3 от населението на Европа.
Най-важното, което научихме, е как да постигнем доволни клиенти. Иначе технологичните предизвикателства бяха много.
За изминалите 20 години ние представихме на българския клиент:
- 3 поколения конвенционални газови котли за отопление и топла вода
- 5 поколения кондензни газови котли
- 3 поколения електрически котли
- 2 поколения соларни системи
- най-новото поколение термопомпи
Технологичните иновации на германската фирма ни задължаваха:
- да изберем и обучим сервизните ни специалисти
- да осигурим непрекъснатата им преквалификация, така че техните технически познания да отговарят на изискванията и иновациите на „Вайлант“
- да обучим хиляди инсталатори не само да изграждат ефективни инсталации за отопление и надеждни и безопасни газови инсталации, но и цялостното им отношение към клиентите да има една основна цел – доволния клиент
- да създадем ефективна сервизна дейност с диспечерски център, който да се ползва с доверието на хилядите ни клиенти. И те да знаят, че могат да разчитат 100% на нас.
Кое е най-важното за достигането на такъв брой доволни клиенти?
- Най-важното бе да възприемем тази политика на германската фирма като своя собствена идеология в ежедневната ни работа.
Затова изградихме такава вътрешна организация и такива отношения с инсталаторските фирми.
Вътрешна организация – чиято единствена цел е постигането на доволни клиенти – започвайки с правилната консултация за избор на подходящ котел, обучението на ползвателите за правилна и ефективна експлоатация на отоплителните уреди по време на първоначалния пуск, 100% доверие на клиентите за гаранционното и следгаранционно техническо обслужване, редовната профилактика на котлите – осигуряваща им безопасна и ефективна експлоатация.
С инсталаторските фирми изградихме отношения не като клиенти, а като истински партньори и приятели за постигането на крайната цел – 100% доволния клиент! За тази цел обучихме безплатно над 1000 техни служители и ръководители. И считаме, че системата ни на обучение трябва да се увеличава и подобрява.
Ако трябва да погледнем към бъдещето в отоплението - какво е то?
- „В бъдещето тъмно той гледаше ясно“ – беше написал един велик български поет за един от най-великите българи.
Така и за нас е ясно какво предстои да започнем да предлагаме или вече започнахме на предлагаме на българския клиент.
Йонизационните кондензни газови котли „ЕкоТЕК ПЛЮС“
В днешния и утрешния променящ се свят предстои изменение на картата на доставчиците на природен газ за България.
Новите йонизационни кондензни газови котли на „Вайлант“ сами определят какъв е природният газ и какви са качествата му и според това автоматично извършват своите настройки така, че да продължат да работят високо ефективно!
Най-новото поколение термопомпи „ароТЕРМ ПЛЮС“
Съгласно Протокола от Киото, Япония, който и България е ратифицирала, след 2025 година всички термопомпи трябва да имат GWP < 300 (GWP – потенциал на уредите, показващ влиянието им към глобалното затопляне на климата). Със съвременните фреони не може да се постигне GWP < 500.
Най-новото поколение термопомпи на „Вайлант“ – моделите „ароТЕРМ ПЛЮС“, използват нов тип хладилен агент – пропан. Освен високата си ефективност на отопление и охлаждане. Новото поколение термопомпи постига GWP =3!!!
Във връзка с това и за постигането на по-добри резултати в екологията и чистия въздух в България считаме, че Министерството на околната среда и водите и представителите на Европейската банка за възстановяване и развитие би трябвало в програмите „ЛАЙФ“ и „ЧИСТ ВЪЗДУХ“ да стимулират българските граждани и с включването на такива термопомпи в списъка на дотираните изделия!
Какви цели си поставяте и какво си пожелавате през следващите 20 години?
- Ние имаме една цел – повече 100% доволни клиенти!
Контакти: 0700 18 600
info@gaskomfort.com
Вижте статията в дигитален формат в брой 1/2022 на списание ГРАДЪТ