Maxima Grupė ще инвестира 600 млн. евро в съществуващи и нови магазини
Компанията е собственик на търговски вериги в балтийските страни, Полша и България
Maxima Grupe, собственик на търговски вериги в балтийските страни, Полша и България (T Market), одобри оперативната си стратегия до 2025 г., очертаваща дългосрочната й визия, основните цели и приоритети за развитие. Най-важна е трансформацията, насочена към подобряване на качеството на обслужване на клиентите и създаване на по-добра работна среда за служителите. Стратегията предвижда инвестиции в размер на 600 млн. евро през следващите 7 години, насочени към модернизиране и разширяване на мрежата от магазини, съобщиха от компанията.
Maxima Grupe е на българския пазар от 2005г. и разполага със 74 магазина - веригата Т Market.
Стратегията на веригата на местно ниво ще се откроява с няколко основни акцента: все по-бурно пазарно развитие (с осигурената международна подкрепа на MaximaGrupe), разработване на нови формати и канали за продажба, чрез които T MARKET ще достигне до все повече клиенти и фокус върху потребителските интереси и предпочитания, коментира генералният директор на „Максима България“ Едвинас Волкас.
Основната цел, заложена в стратегията на компанията, е да бъде предпочитаният избор за всеки ден. Добавената стойност за клиентите ще се изразява в създаване на условия за по-удобно пазаруване в магазините, интегрирани решения за цифрови и дигитални канали, широк асортимент и добро съотношение цена-качество. Последното ще бъде осигурено чрез увеличаване на оперативната ефективност на дружествата от групата, като по този начин ще се намалят разходите, а оттам и цените. Стратегията предвижда чрез по-ефективни решения за управление на бизнеса да се постигне увеличаване на ефективността с 500 милиона евро за 7 години.
Наред с вътрешните промени, стратегията на MaximaGrupė предвижда и бърза международна експанзия с инвестиции от близо 100 милиона евро годишно до 2025 г. - стигащи най-малко до 600 милиона евро. Тези средства са предвидени за укрепване на мрежата от магазини на съществуващи и нови пазари и за разработване на нови канали за продажби. Целта е оборотът на групата да нараства със 7% всяка година.