Facebook YouTube
Регистрация

Христо Караиванов: Вярваме, че българите заслужават по-висок стандарт в баните си и работим за това да им го предложим

Христо Караиванов, Директор "Търговска организация – Източна Европа" в "Идеал Стандарт – Видима" АД

  • Увеличаване на шрифта
  • Намаляване на шрифта
  • Принтиране
  • Препоръчване на приятел
от 12.10.2018, Автор: Градът.бг
[183 прочитания]

Фотограф: Идеал Стандарт

Тази година "Баня на Годината" се провежда за 15-ти път. Какво през годините направи това събитие така значимо за бранша?
- Националният конкурс "Идеал Стандарт Баня на годината" се роди преди 15 години като съвместен ПР проект със списание "Интериорен салон" от онова време и не бе натоварен с големи очаквания. Нужно ни беше да запознаем българските потребители с марката Ideal Standard и да покажем какви хубави бани могат да имат с тези прекрасни продукти.
В течение на годините идеята бе развита и показа голям потенциал в посока формиране на ново разбиране за пространството на банята в колаборация с професионалистите – архитекти, дизайнери, инвеститори. Стъпка по стъпка ние се ентусиазирахме в това пътешествие и сега имаме още по-голяма амбиция да подкрепяме този процес на повишаване стандарта в банята, от което в крайна сметка печелят потребителите. Те получават добри идеи и се запознават с имена в интериорния дизайн – едно добро начало към реализирането на тяхната собствена идеална баня.
От гледна точка на дизайнерите този конкурс е една добра възможност за изява. Има много примери за успешни кариери, които водят началото си точно от нашия конкурс. Всяка година ангажираме авторитети от професионалните среди да журират и осигуряваме възможно най-обективен оценъчен процес. Това прави наградите ни значими. Самите награди са свързани с осигуряване на възможност за по-нататъшно развитие на дизайнерите – мастер класове и срещи със световно известни дизайнери. 
 
Като човек, който е почти 20 години в компанията, какъв е приносът на конкурса за фирма Идеал Стандарт в България?
- Конкурсът не е просто събитие. Той представлява процес на взаимодействие с професионалните среди. Превърна се в платформа за споделяне на нашата визия за развитието на банята и арена за изява на млади и утвърдени интериорни дизайнери. Той е полезен на компанията ни затова, защото ни дава възможност да проверим жизнеността на нашите идеи и да чуем гласа на професионалисти и потребители. Това е и ключът към дълголетието на нашата компания - повече от 100 години, и на нашия конкурс – вече 15 години. Защото ние винаги се стремим да отговорим на нуждите на реалния живот и да работим за неговото подобряване. Стремим се да служим на професионалистите, предоставяйки им високо ефективни водни решения и инструменти, които повишават качеството на техния труд. Тук е мястото да спомена, че Ideal Standard предоставя най –богатата библиотека от BIM файлове, така необходими за дигиталното проектиране, спестяващо време и пари. За да насърчим проектантите в използването на новите технологии за проектиране,  в тазгодишния конкурс сме предвидили и такава категория.
Фотограф: Идеал Стандарт

Какви са наблюденията ви върху тенденциите в България. Можете ли да направите съпоставка с бизнеса в другите държави?
- Свидетели сме на тенденции, които произтичат от глобални трендове и няма как да заобиколят България. Глобалните промени са свързани с дигитализацията, оскъдността на природните ресурси, демографията. В тази посока е и развитието на нашите продукти и услуги. Някои неща навлизат по-бавно в България, но навлизат. Все още предпочитанията на по-голямата част от потребителите е към евтини продукти без високи критерии за водна ефективност, издръжливост и безопасност. Но за радост се забелязва увеличаване на потребителите, които търсят продукти пестящи вода, за които е важна хигиената и безопасността и които имат отношение към дизайна и изживяването в банята. За голяма трансформация на потребителските нагласи може да се говори едва когато водната ефективност стане държавна политика и се стимулира инвестицията във водно ефективни решения за банята.
Ние сме компания, която през годините има значителен принос в икономията на водни и енергийни ресурси с нашите изобретения като керамичния затварящ механизъм за едноръкохваткови смесители, който сега се използва от всички производители по света, по-новите Blue-технологии в смесителите и най- иновативната ни AquaBlade технология в тоалетните чинии. Вярваме, че българите заслужават по-висок стандарт в баните си и работим за това да им го предложим.


Добавяне на коментар

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.


Прочетете и "Правила за писане на коментари".

Брой 4 | юли - август 2018
Корица на изданието
Ежеседмичен бюлетин с най-важното от Градът.bg