Facebook YouTube
Регистрация

Риу Палас Слънчев бряг - В търсене на по-голям комфорт

Лъчезар Тодоров, изп. директор на "Тера Тур Сервиз": В непрекъснато състезание сме за мечтаната почивка на нашите гости

  • Увеличаване на шрифта
  • Намаляване на шрифта
  • Принтиране
  • Препоръчване на приятел
от 09.08.2018, Автор: Градът.бг
[1528 прочитания]

Фотограф: TTS

Автор: Мария Съботинова

Г-н Тодоров, пожелаваме успех на "Тера Тур Сервиз" с новата инвестиция в процес на реализация - "РИУ Палас Слънчев бряг"!

- Благодаря! Строящият се "РИУ Палас Слънчев бряг", както подсказва името му, се намира в курортния комплекс в непосредствена близост до отворилия през 2015 г. клуб-хотел "РИУ Хелиос Парадайз". Хотелът ще има 335 помещения – големи двойни стаи и джуниър апартаменти, ще отговаря на българските стандарти за категория 5 звезди и на стандартите за категория "Палас" на хотелската верига РИУ и ще бъде предназначен за гости над 18 години. Хотелът ще отвори врати през май 2019 г. Общият размер на инвестицията очакваме да възлезе на около 60 млн. лв.
Фотограф: TTS

Какъв е инвестиционният план? Как беше взето решението за инвестицията?
- Както и при всеки друг хотелски проект, разчитаме в рамките на три години да постигнем максимална ефективност на хотела – както като достигане на стабилна средна цена, така и на постигане на максимална и стабилна запълняемост. Очакванията ни са инвестицията да бъде изплатена в рамките на 9 - 12 години в зависимост от колебанията на пазара. Решението за изграждането на този хотел беше взето още през 2007 г., когато беше разработен идейният проект за комплекса. Реализацията на проекта беше забавена поради икономическата криза от 2008 – 2010 г. и последвалите я няколко неблагоприятни за българския летен туризъм години. Към днешна дата смятаме, че вече е дошло времето да се обърнем към по-платежоспособен сегмент от нашите традиционни пазари, както и да отговорим на растящото напоследък търсене на продукта "само за възрастни", който все още е слабо представен в България. 

Как ще коментирате промяната в изискванията на клиентите?
- Изискванията на клиентите растат непрекъснато. Информационната среда, в която всички живеем, позволява мигновен и непрекъснат обмен на впечатления, новини, възможности и това прави задачата на нас, хотелиерите, още по-сложна. Ние сме в непрекъснато състезание за мечтаната почивка на нашите гости не само с техните собствени представи, но и с добре поднесените лъскави репортажи от различни точки на света. В крайна сметка обаче най-важното е общото преживяване на нашите гости и ако сме достатъчно честни към тях, ако им предоставяме точно този продукт, който сме обещали, без компромиси и фалш, смятам, че ще успеем да продължим да бъдем предпочитани. 
 
Друга ваша интересна инвестиция - "Хаят Риджънси" в центъра на София, се забави във времето поради археологически находки. Това добавя ли стойност към проекта?
- Да, "Хаят Риджънси София" се забави поради необходимостта да предоставим достатъчно време на специалистите да се запознаят и да оценят намерените останки. За съжаление се оказа, че археологическите находки при нас не представляват особена историческа и културна ценност и бяха предадени за съхранение на Районния исторически музей в София.
Все още тече уточняването на всички детайли от интериора на хотела, включително и оформлението на стаите. С радост ще ги споделим, когато те са вече окончателни и приети от нас като инвеститор и от "Хаят Интернешънъл" като мениджърска компания.

Пълния текст - в брой 4 на сп. ГРАДЪТ

Добавяне на коментар

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.


Прочетете и "Правила за писане на коментари".

Брой 4 | юли - август 2018
Корица на изданието
Ежеседмичен бюлетин с най-важното от Градът.bg