Facebook YouTube
Регистрация

Такуя Аояма: Hyatt Regency трябва да отвори врати в последната четвърт на 2019 година

  • Увеличаване на шрифта
  • Намаляване на шрифта
  • Принтиране
  • Препоръчване на приятел
от 06.06.2018, Автор: Борис Бъчваров
[855 прочитания]
 Hyatt Regency отваря врати в края на 2019-та година

 Hyatt Regency отваря врати в края на 2019-та година
Фотограф: Hyatt

Представителят на хотелската верига Hyatt за Югоизточна Европа, господин Такуя Аояма  гостува на Форума за инвестиции в сферата на хотелиерството и туризма, който се провежда днес и утре в София. Той даде специално интервю за сп. Градът. Ето части от него, като всичко, което каза господин Аояма ще може да прочетете в брой 4.

Какви са предизвикателствата пред българския хотелски пазар?


Hyatt Regency се забави, заради археологичните находки, които бяха открити, но проектът върви по план. Хотелът ще се открие през четвъртата четвърт на 2019 година. Всеки пазар е различен. Едно от най-големите неща тук беше липсата на нови хотелски продукти. Имаше много малко такива. Нещата се промениха през последните 3-4 години. Пазарът и търсенето се увеличават. България има 8,2 милиона посетители, което е 16 процента увеличение. Сърбия е една от най-малкото посещавани страни в Европа, но там също има увеличение. В Босна и Херцеговина също. Хотелският пазар  в София между 2016 и 2017 година бележи 15 процента растеж в нетния доход от стая. Първата четвърт на тази година в сравнение със същия период на миналата година също бележи растеж.

Навлизането на нови хотелски марки в България не е особено засилено.

Пазарът не беше достатъчно голям. Мариот и Хаят пристигнаха, но дори тези хотели не са достатъчни. Заетостта не е голяма в София – 60-65 процента. Подобно е положението в Москва и Киев. В Букурещ и Будапеща заетостта достига 80 процента. Когато заетостта достигне 80 процента значи хотелите са пълни. Тук не е така. Трябва да се направи нещо по въпроса. Икономическият растеж в България е налице и това ще доведе до увеличение на заплатите. Хората ще започнат да пътуват. Вижте например румънците, които идват по българското Черноморие. Затова и регионалните пазари са много важни.

Къде виждате възможностите за вашия бранд в София или курортите?

Ние винаги искаме да сме първо в столиците. Там са ресурсите. След това гледаме останалите локации. Сега отваряме хотел в Атина. Вече имаме два хотела в Гърция. И можем да мислим бизнес с хотели на курортите.

Такуя Аояма, американската хотелска верига Hyatt International

Фотограф: Gradat.bg


Такуя Аояма е вицепрезидент "Придобиване и развитие – Европа, Африка и Близкият изток" в американската хотелска верига Hyatt International. Отговаря и за руския пазар. Преди да се присъедини към групата на Hyatt през 2008 г., Аояма пет години е помощник вицепрезидент "Придобиване и развитие" за Япония, Корея и Микронезия в Starwood Hotels & Resorts. Кариерата му в сферата на недвижимите имоти и хотелиерското развитие започва в началото на 90-те години на миналия век. От 1989 до 1995 г. той заема позиция в Saison Group, през 1996 - 1999 г. работи за Holiday Inn Worldwide, а а от 2000 г. до 2002 г. за Andersen. Такуя Аояма има магистърска степен по Международни отношения от Columbia University School. Настоящата компания, в която работи, управлява 12 бранда и 652 хотела в 53 държави.

Добавяне на коментар

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.


Прочетете и "Правила за писане на коментари".

Брой 4 | юли - август 2018
Корица на изданието
Ежеседмичен бюлетин с най-важното от Градът.bg