Модернизират Мол Варна
През лятото в центъра ще бъдат представени най-новите концепции на международните модни брандове New Yorker и Esprit

Мол Варна ЕАД активно развива дейностите по започналото в началото на 2018 г. репозициониране на търговско-развлекателния център, съобщават от Colliers International. Mиксът от наематели e от важно значение за центъра. В тази връзка, за старта на летния сезон в центъра ще бъдат представени най-новите концепции на международните модни брандове New Yorker и Esprit. През месеците май и юни марките Bridal House, Terani Couture, GiAnni, Garcia, Andrews Ladies и Теодор ще отворят и своите обновени магазини. Colliers International, която е ексклузивен консултант по отдаване на площите на търговския център, продължава работата си по привличане на нови марки, които предстои да се включат към списъка от наематели.
Освен това шопинг центърът на Мол Варна ЕАД преминава и през процес на поетапно модернизиране на интериора и фасадата. Той се осъществява по начин, който позволява нормалното функциониране на обекта и гарантира удобството на посетителите. В резултат на комбинацията от подобрения, търговският център се превръща в една от най-предпочитаните дестинации за пазаруване и забавление в града и региона, коментират от Colliers International.
Търговският център на Мол Варна ЕАД е построен през 2008 г. и е сред най-посещаваните места за пазаруване и развлечение във Варна и региона. Намира се на комуникативна локация в града – на бул. "Владислав Варненчик", в добре развита търговска зона, включваща и супермаркет Kaufland. Достъпът до него е удобен както с градски транспорт, така и с личен автомобил или пеша. Настоящата отдаваема площ на обекта е 31 000 кв.м. Сградата включва един етаж офиси и четири етажa търговски площи, които ще бъдат трансформирани и модернизирани съгласно новата концепция на дружеството.