myCicero - улеснен достъп до транспорт, паркиране или административни услуги от смартфона


Динамиката на съвременния град и потребностите на всеки гражданин или гост на даден град от ежедневна информация за възможностите за придвижване, намиране на места за паркиране или билети за градски транспорт, както и свързаните с администрациите услуги и плащания, повишава и търсенето на онлайн платформи за достъп до различни регионални услуги.
На база 25-годишен опит в обслужването на дружества за обществен транспорт и разработване на интегрирани системи за мобилност, софтуерната компания I.T.Svil създава myCicero - технологична платформа за множество услуги.
I.T.Svil има богат опит в създаването на решения за управление и оптимизация на бизнес процесите, като с помощта на различни технологии и инструменти, достига до правилно и адекватно управление на организационния процес. На база инвестиции и разработки в авангардни системи за мобилност, билети и услуги за гражданите, тя разработва и концепции, приложими за SMARTCITY, удобни за потребителите.
С помощта на myCicero и обикновен смартфон или друго средство за интернет достъп, се осигурява пряк достъп до широка гама от услуги, интегрирани в една платформа. Сред услугите са: мобилно издаване на билети, заплащане на паркинг или общински, търговски или туристически услуги, и др. Наред с интегриране на услугите, онлайн платформата свързва и доставчиците на услуги, които са ключови регионални участници на пазара.
myCicero опростява достъпа до местни услуги
Интегрираната платформа за услуги позволява удобно и лесно придвижване в даден район.
Услугите, които предоставя myCicero са свързани с: достъп до различните видове транспорт, условията за паркиране, споделяне на превозно средство или таксиметров превоз, зоните с ограничен пътен трафик; общински услуги и свързаните с тях отстъпки за лоялни клиенти.
myCicero е инструмент за планиране на мултимодални пътувания
Онлайн платформата интегрира различни видове транспорт - градски и извънградски линии. При въвеждане на начална и крайна точка на пътуването(например спирка, адрес , местоположение или събитие), системата изчислява подходящите решения за потребителя, като указва прогнозната продължителност на пътуването и визуализира маршрута. Освен това онлайн може да се закупят билети в двете посоки, или да се презаредят карти за обществен транспорт, включително и метро. Самият билет се визуализира директно на смартфона при проверка.
С един "клик" на телефона през мобилното приложение myCicero
се плаща паркирането както на улицата, така и на паркинги, с което се пестят време и разходи. Търсейки зона за паркиране, може директно от телефона чрез картата да се ориентира човек къде има места. При активирана GPS се установява местоположението и се указва правилната зона за паркиране. При наближаване на срока за паркиране, само с един клик, се активира или деактивира престоя в паркинга.
С приложението myCicero записвате и мястото за паркиране, така че да не го търсите после къде е, което случва например в големите търговски центрове – тип мол. Приложението е и улеснение за собствениците на частни автопаркове.
Споделяне на превозно средство, както и закупуване онлайн на билети за зони с ограничен достъп от общинските центрове, или споделяне на таксиметров превоз са още едно улеснение за потребителите на myCicero.
Плащането на административни услуги, също става посредством платформата. Потребителят може да получава известия за плащането на административни услуги директно през смартфона си, както и да попълва заявления или извършва плащане с натискате на бутон. Има възможност и за директна комуникация с административните служби.
Програма за лоялни клиенти
Използването на интегрирани услуги от различни доставчици, посредством myCicero, дава възможност и за участие в бонусна програма, генериране на определен брой точки или изплащане на еднократна услуга като лоялен клиент.
Компанията, I.T.Svil , създател на онлайн платформата за регионални услуги, непрекъснато инвестира в развойна и научна дейност, с което се откроява като иновативна компания, способна да предостави решение на все по-сложните и отговорни задания на клиентите си. По този начин тя успява да внедри разработки за публичната администрация и за различни индустрии. I.T.Svil е сертифицирана съгласно стандартите UNI EN ISO 9001 и е внедрила ефективна система за управление на качеството с максимална прозрачност на процесите вътре и извън компанията.