54% ръст за година на строителното направление отчита Оргахим

54% ръст на строителното направление с бранда Deko Professional спрямо същия период за 2015-та отчита
Оргахим. Това е резултат от повишаването полагане на топлоизолационни системи Dekotherm, както и от новите направления в строителното портфолио, като подовите покрития и хидроизолациите
Според Момчил Бояджиев, търговски директор на Оргахим, добрите резултати на компанията се дължат както на новите продукти и инициативи, така и на усилията, която компанията инвестира в отношенията си с партньори и дистрибутори.
16% ръст на продажбите реализира Оргахим спрямо миналата година,
показва анализа на компанията.
За първи път през последните 3 години компанията отчита осезаем ръст на традиционно силната за компанията категория на тонираните бои, който възлиза на 14% спрямо същия период през миналата година, информират от компанията.
Този ръст се дължи и на лансирането на новия бранд SPIRIT, който допълва предлаганите до момента решения под марката Хамелекон.
Данните от тониращите системи на компанията в цялата страна показват, че най-търсените нюанси продължават да са в бледо-жълтата гама.
Цветовият Нюансът "Нептун" бе обявен от Оргахим и Асоциацията на Интериорните Дизайнери в България за цвят на 2016 г.
По данни на търговците от края на 2015-та година, Леко продължава да бъде най-предпочитаният бранд за интериорни решения. Тази позиция се затвърждава и от близо 17% ръст на продуктите за стени и тавани под марката Леко спрямо първото полугодие на предходната година.