Оптимизират системата за електронно таксуване на пътниците в Русе
До 6 февруари ще бъде въведен дистанционен контрол за работа на валидаторите, които са част от системата за електронно таксуване на пътници, въведена по проекта "Интегрирана система за градски транспорт в град Русе".
Контролът ще се упражнява от фирмата за поддръжка на системата и от инспекторите за наблюдение на обществения градски транспорт, стана ясно по време на проведена среща между екипа по управление на проекта за Интегриран градски транспорт, представителите на фирмите–превозвачи и изпълнителя по договора – ДЗЗД "е-Трафик 2014". На телефон 082 828970 денонощно ще се правят записи на постъпилите съобщения за манипулации и повреди в оборудването, което ще подобри работата с нововъведената система и ще оптимизира процеса за отстраняване на нередностите. Успоредно с това продължава работата по усъвършенстване на системата, което ще сведе до минимум възможностите за външно въздействие върху устройствата в превозните средства от страна на служителите на фирмите-превозвачи и гражданите.
След 6 февруари, Община Русе в пълен обем ще налага санкции на всички превозвачи и пътници, които извършват нарушения, свързани с работата на новата система за електронно таксуване.
Припомняме, че целта на новата система за електронно таксуване е освен да улесни гражданите, чрез използването на електронните билети и карти, е и да въведе ред в обществения градски транспорт, прозрачност, контрол и отчетност. Друг приоритет е повишаване на събираемостта на средствата от карти и билети, което е свързано и с по-доброто планиране на бюджета на Община Русе.