Чуждестранни фирми правят свои зони на Международния технически панаир в Пловдив
Нови маркетингови инструменти въвеждат български и чуждестранни компании, заявили участие в тазгодишния Международен технически панаир. Той ще се проведе от 28 септември до 3 октомври в Международен панаир Пловдив. Деловият форум за инвестиционни стоки и технологии, който е един от най-авторитетните в Югоизточна Европа, променя своя облик заради креативните решения на изложителите.
На мода излиза съвместният маркетинг. Чуждестранни компании с общи пазарни интереси планират да създадат собствени зони, където да покажат иновативни продукти. Това им позволява да направят по-мащабни експозиции, открояващи се като "острови" и привличащи вниманието на посетителите.
И български изложители вече разчупват традиционната рамка на представяне само с експозиция. Те организират повече делови събития и атракции – демонстрации, забавни състезания и програми, томболи за посетители, както и интерактивни презентации с участие на публиката. Заради новите инициативи нараства интересът към топлокациите в палатите и край основните алеи на панаирния комплекс, тъй като са най-близо до потока от посетители.
Очаква се над 30 000 гости от страната и чужбина - предимно предприемачи, мениджъри и специалисти, да дойдат на 71-ото издание на Международния технически панаир в Пловдив. Той дава възможност на водещи производители и дистрибутори да презентират изделията си и да участват в Конкурса за златни медали, които са най-високото българско пазарно отличие за иновативни продукти с високо качество.
В рамките на деловия форум се организират девет специализирани изложби: "Акватех" (за технологии и управление на водите), Аутотех" (за транспорт и автосервизно оборудване), "Елтех" (за електроника и електротехника), "Енеко" (за енергетика и екология), "Инфотех" (за информационни технологии), "Интермин експо" (за минна промишленост), "Машиностроене", "Стройтех" (за строителни материали, машини и технологии) и "Химия". Съпътстващата програма включва конференции, семинари, презентации и срещи, фокусирани върху иновациите, инвестициите, международното сътрудничество, енергийната ефективност и екологията, финансирането на проекти.