Ритейл: луксозните брандове се насочват към Азия
Варшава и Будапеща са привлекли най-много брандове в Централна и Източна Европа

С привлечени 63 нови бранда през 2014 г. Токио е най-предпочитан за експанзия от глобалните вериги през 2014 г. според доклад на консултантската компания CBRE. Най-активни са луксозните брандове.
На второ място в класацията е Сингапур с 58 привлечени нови бранда, на трето е Абу Даби с 55 бранда, следван от Тайпе (49), Дубай (45) и Хонконг (45). Европейският континент е представен от Москва - седма в класацията с 41 нови бранда, следвана от Париж - 40 бранда. Сред първите са още Доха, Берлин, Торонто, Манила, Щутгарт и Истанбул.
От Централна и Източна Европа най-атрактивни са Варшава и Будапеща, съответно със 16 и 7 нови бранда.
Европа е по-желаната дестинация за търговски вериги от среден клас, които .
Най-активни са веригите от САЩ, следвани от Италия, Великобритания, Франция и Испания.