Основната цел е подобряване на крайния продукт - пазарът ще го оцени
Иван Ангелов, търговски директор, "Бигла III"

Когато една фирма е четвърт век на пазара, клиентите идват с изработена представа какво могат да получат от нея и с нагласа за високо ниво. Не можем да им предложим продукт, който не отговаря на тези очаквания. Хората купуват известното и предвидимото като качество и предвидимост от доказани компании - за да имат доказано качество и за да се предпазят от измами.
Ние в "Бигла III" сме се ориентирали към проекти до 2 хил. кв.м РЗП, защото смятаме, че не може да има 60 апартамента в един вход и да има високо качество на съжителството. Винаги сме се придържали към това правило и винаги сме търсили добрата локация. Нашите проекти са в престижни райони като "Лозенец" и община "Изгрев". Освен добрата локация в сградите залагаме задължително добри материали - през 2006-2007 г. по време на бума масово се строеше с 6 см изолация, в момента слагаме 12 см единствено за повишаване на качеството и на стандарта на живот на клиентите. Целта е клиентът да бъде доволен от своята инвестиция и днес това се оценява добре за разлика от времето отпреди 15 години, когато се купуваше всичко на пазара. Днес клиентът гледа всичко - разположението на стаите, дали в спалните има отделни гардероби, отделни бани. Всички проекти, по които работим в момента - 7 в София и един във Варна, са съобразени с високите изисквания на клиентите.
Управлението на жилищната сграда
За да е честно към клиентите, в момента на подписване на предварителния договор предприемачът е редно да предложи договор, който указва какво ще плаща клиентът, след като придобие собствеността и започне да живее там. Наистина голяма част от клиентите изпадат в шок след издаване на разрешението за ползване, когато разберат, че трябва да плащат например по 160 евро на месец, което е като доживотна ипотека. На всички е ясно, че за да не изглежда сградата като казарма след две години, е необходима поддръжка и тя си има цена. За да имат добра и поддържана среда в последните няколко сгради, които изграждаме, предлагаме на клиентите отделен договор, в който става ясно, че цената на поддръжката е около 70 евроцента на кв.м, т.е. около 65 евро за 100 кв.м апартамент на месец.
Факт: нашите жилища свършват още на кота нула
След като клиентът иска да сключи договор, няма как да го върна. Основният критерий е адекватният на пазара продукт. "Бигла III" никога не може да предложи продукт с акт 16 - те свършват още на кота нула.
Как да развием продуктите си
Всяка фирма, която стои зад проектите си, носи отговорност за тях и се доказва постоянно, непрекъснато си поставя въпроса какво още може да се направи, как да се развием по-нататък. И винаги има накъде, това ни води напред, за да удовлетворяваме все повече и повече нашите клиенти. Това прави възможни предварителните продажби, защото доверието на клиентите се гради с години, с много работа, много отговорност и адекватна реакция на конкретни проблемни ситуации. Пазарът оценява отговорността на една фирма - по време на строителството, в гаранционния период, при обслужването на сградата след това.