Новият бранд "България" с амбиция да привлече повече туристи

Ново лого и слоган "Открий и сподели" ще рекламират България като привлекателна туристическа дестинация. Новият бранд "България" вчера бе представен от заместник-министърът на икономиката Иво Маринов.
Той изрази надежда, че новата символика ще направи страната ни конкурентоспособна и разпознаваема сред чуждите туристи. С въвеждането на новата бранд стратегия се очаква след 5 години броят на туристите, посетили страната ни, да се увеличи с 25%.
Има множество елементи в самото лого, които отразяват многоообразието от възможности на България в областта на туризма, заяви още Иво Маринов.
Визуалните елементи на бранд "България" интегрират символите на слънце и цвете. Те са разположени в различни комбинации с други символи, представящи възможностите на страната ни като туристическа дестинация. Освен националното лого и слоган, са разработени и десет под-бранда за различните видове туризъм.
За избора на новото лого и слоган са направени проучвания сред български и чужди туроператори и туристи в 11 държави. Анализите на екипа показват, че 90% от чужденците са удовлетворени от почивката си у нас, а 80 на сто отново биха посетили страната ни.
Новият туристически бранд "България" ще бъде представен през март 2013 г. на световното туристическо изложение ITB в Берлин.
След регистрация в платформа, която ще бъде пусната през март, всеки ще може да ползва логото и слоганите на бранда без ограничения.