Сгради

Жилищен комплекс "Алея", София

Споделяне

Може ли да представим жилищно-инвестиционната компания "Емблема" - история, опит и референтни проекти?

Цветослав Русков, Сергей Койнов, "Емблема" АД

- "Емблема" АД е жилищна инвестиционна компания, създадена от утвърден строителен предприемач Цветослав Русков и Сергей Койнов – мениджър и предприемач с дългогодишен опит в управлението на водещи компании за недвижими имоти в България.

Екипът е изграден от доказани мениджъри и професионалисти, реализирали жилищни и търговски проекти в София, страната и чужбина.

Широката публика познава добре някои от съвременните проекти, реализирани с участието на Цветослав Русков: Amaya Residence, Adella Residence, 100 Residence и др.

Актуалните проекти на дружеството в София са проект АЛЕЯ на метростанция "Мизия"/НБУ, АЛЕРА в "Манастирски ливади-изток", жилищен комплекс в района на бул. "Дондуков" и моста "Чавдар", Студентски град, които развиваме с водещи проектанти от студиото на „Иво Петров Архитекти“ и строителни компании с утвърдена репутация.

Нашата мисия е осъществяване на висококачествени инвестиционни проекти, които отговарят на нуждите на съвременния клиент за устойчива жизнена среда, съчетавайки стил, удобство, модерни технологии с високо качество на строителството.

Разкажете ни за най-актуалния проект на "Емблема" - жилищен комплекс АЛЕЯ на метростанция "Мизия"?

- Жилищен комплекс АЛЕЯ е най-актуалният ни проект в София, с който посрещаме очакванията на пазара за достъпност, красива паркова среда и сигурност в столицата. Концепцията на проекта е създаване на жизнена среда със стилна и модерна архитектура - изчистени линии, практични интериорни решения и просторен вътрешен двор-градина. Сградите ще бъдат с осигурена професионална поддръжка и контрол на достъпа за максимално удобство и безопасност на живеещите.

Проектът се развива на терен с площ 11 600 кв.м с обща РЗП 21 000 кв.м в София, район "Овча купел". Общият брой на проектираните едностайни, двустайни и тристайни жилища е 173, като допълнително е предвидено изграждането на подземен и надземен паркинг и три търговски обекта – заведение и два магазина.

Разполагаме с широко пространство, несравнима гледка към планината и лесна транспортна достъпност до всички точки на столицата чрез линия М3 на столичния метрополитен. Един от изходите на метростанция "Мизия"/НБУ е буквално на входа на сградата.

Парк "Кукуряк", който предстои да бъде реализиран от районната община, е в непосредствена близост до проекта ни, което прави АЛЕЯ търсен и желан от клиентите проект.

Множество училища, детски градини, здравни заведения и хипермаркети са на пешеходно разстояние.

Проектът е подходящ за дългосрочни инвеститори в жилищни имоти, които търсят убежище за спестяванията си от нарастващата инфлация и ниските лихвени нива по депозитите. Ликвидността на жилищата под наем е висока заради близостта на Нов български университет, Медицинска академия - на 9 минути с метрото, и Софийски университет - на 12 мин.

Финансирането на проекта е напълно обезпечено в партньорство с търговска банка (БАКБ), която предлага и атрактивен кредитен продукт за бъдещите купувачи.

Цените, на които продаваме, са фиксирани, а не индексирани!

Мениджмънтът на проекта и архитектурният екип работят със съвременни технологии и качествени материали за постигане на отлично съотношение цена/качество, което осигурява привлекателни цени без компромиси.

Техническата реализация изпълняваме с професионални екипи, които са дългогодишни партньори при изпълнение на проекти в страната и чужбина. Изградили сме доверие и добра оперативна комуникация, за да предоставяме желаното от нас качество.

1 / 2

2 / 2

На какъв етап е проектът и какъв е графикът за неговото развитие?

- Проектът е на етап разрешение за строеж и официалната церемония за първа копка току-що приключи. Целта ни е да получим разрешение за ползване до 30 месеца след започване на строителството.

Какви са приоритетите пред "Емблема" и плановете за развитие на компанията?

- Имаме амбициозни планове и се надяваме, че развитието на пазара и външните фактори ще ни позволят да ги реализираме. Активно работим по пет инвестиционни проекта в столицата, като всеки от тях е в различен инвестиционен стадий. Планираме постепенно развитие на нашето портфолио, както и на екипа ни.

Какви са вашите наблюдения - как живее и как иска да живее съвременният активен българин - купувач на жилища?

- През последните две години в изолация заради пандемията от ковид-19 хората имаха възможност да обърнат внимание на своя дом и да потърсят решения за по-добра организация на своето жизнено пространство. За много хора, които гледаха на дома като място за пренощуване, прекарвайки голяма част от деня навън, собственият дом придоби съвсем друга стойност – и социална среда, и работно място, като това наложи нови критерии при търсене на жилище: по-голямо пространство, повече дневна светлина, собствена паркова зона. Същевременно с новите възможности за дистанционна работа активните хора следват мечтите си и се местят за по-дълъг период на море или планина, като желаят да отдават жилището си под наем, а това налага то да бъде привлекателно за бъдещите наематели: добра локация, уреден транспорт, социална инфраструктура и др.

Основна тенденция сред младите българи са смарт технологиите в дома и възможността за оставяне на минимален въглероден отпечатък в ежедневието си, което стимулира ползването на метро, велосипед и др.

На тази база създадохме АЛЕЯ - извън централна градска част, но с възможност живеещите в комплекса да разполагат с всичко: парк, търговски обекти, училища, детски градини, а центърът да е на няколко минути, и то без да има необходимост да се ползва автомобил и да се губи време в търсене на място за паркиране.

1 / 2

2 / 2

Вие добре познавате пазара - какво показва вашето проучване преди старта на проекта - какви са видът и размерът на жилищата, предпочитани от купувачите през 2022?

- Преди събитията в Украйна, купувачите бяха със силно изразен инвестиционен профил, но впоследствие предвид растящата инфлация на строителните материали и намалялата възможност за спекулативни покупки основните ни купувачи са млади хора, семейства, които искат да се преместят в ново, модерно и удобно жилище.

Най-търсени са маломерните двустайни и тристайни апартаменти, които позволяват по-голям комфорт за младите семейства с деца.

1 / 5

2 / 5

3 / 5

4 / 5

5 / 5

Обратно нагоре ↑