
Гергана Пантева е завършила "Гимназия за дизайн и архитектура" в Маями, Флорида, през 2009 г. След това се дипломира като магистър по Архитектура в „Интернационалния университет на Флорида" в Маями, Флорида през 2014 г. Като стажант е практикувала в няколко архитектурни бюра в Маями, след което е работила 2 години като архитект в престижната архитектурна компания „PERKINS & WILL”. През 2015 г. решава да се върне в България и в момента работи в Студио за интериорен дизайн в София.
Идейният проект за редизайн на двата офиса на Fibank, предлага:
1. Увеличаване на продуктивността на служителите - Включваме зони (конферентни зали) за обучение на нови служители и запознаване на екипа с нови технологии/услуги, което ще обогатява знанията и привлича вниманието им. Същите зони промотират социализиране на служителите по между им, което изгражда лични взаимоотношения и по-голяма склонност към екипна работа и помагане един на друг.
2. Визуална идентичност на Fibank (иновации, клиентска ориентираност, качествено обслужване) – Имаме иновативни решения като “kiosk” машини за самостоятелно обслужване и LED монитори ориентиращи клиентите за техния ред, нови банкови продукти и функции, както и обменния курс. Качествено облужване се постига чрез широки, ясно видими от всяка точка пространства за по-бързо обслужване на чакащите клиенти и остъклени консултантски кабинети, които демонстрират прозрачните отношения на Фибанк със своите клиенти.
3. Ефективно използване на площите – Влиза се през 24/7 зона с АТМ и терминал за промотиране на дигиталните канали на Фибанк. Следва зона за самообслужване или взимане на номер, непосредствено до зона за общо изчакване и Каси. Централно са разположени „Фронт офис“ за клиентско обслужване и зоната за индивидуално изчакване с iPad-и за представяне на MyFibank и нови услуги/иновации. Предлагаме (при офис „бул. Александър Стамболийски 20“) конферентна зала за бизнес клиенти, която може да се превърне в зона за персонално банкиране или отдих на служителите. На по-отдалечени места са остъклените офиси на финансовите специалисти и мениджъри за обработка на по-конфиденциални данни.
4. Гъвкави и адаптивни работни места - Използваме sit-stand бюра, които позволяват на служителя да заема разнообразие от ергономични пози при ежедневната си работа за по-продуктивна дейност (в конферентните зали и консултантските кабинети). Предлагаме въртящи се екрани за интерактивно обслужване на клиентите при зоната „Фронт Офис“. Зоната за бизнес клиенти (при офис „бул. Александър Стамболийски 20“) може да се ползва като зона за персонално банкиране или отдих на персонала.