Facebook YouTube
Регистрация

Име на проекта: Homo Marinus

Design Morphine v2 Workshop - Generative Morphologies v2 Workshop

  • Увеличаване на шрифта
  • Намаляване на шрифта
  • Принтиране
  • Препоръчване на приятел
от 28.09.2015, Автор: Градът.бг
[415 прочитания]

Фотограф: Строителство Градът

Теодора Тодорова
студент по архитектура, УАСГ, 4 курс / 3D дизайнерв B2N (3D Happiness)
Христо Тритаков
студент по архитектура, УАСГ, 5 курс, дипломант към катедра "Интериор и дизайн"
Име на проекта: Homo Marinus
Концепция на разработката:
Избраният от нас сценарий за апокалипсис е свързан с разместването на тектоничните плочи между Евразия и Северна Америка и отровните газове, изливащи се от дупката между тях – нещо, което е напълно възможно да се случи наистина – и как точно хората се приспособяват към условията на живот след това (намирайки убежище под морското равнище). Адаптивността към средата е най-важният признак за оцеляването на един вид и ние решихме да изследваме мутациите, които биха възникнали, ако човешката раса се слее с друг вид организъм чрез научни експерименти. Homo Marinus е симбиоза между човешко същество и специфичен микроорганизъм – наречен хлорела. Това зелено микроводорасло мутира в човешкото тяло, прониква в белите дробове и през кожата се развива във водната среда. Изборът на микроорганизма хлорела не е случаен, тъй като вече има изследвания в насока как това водорасло би могло да помогне на хората в разни сценарии. Идеята ни следва развитието на един симбиотичен организъм, който използва фотосинтезата като основен източник на енергия и развива различни мутации по цялото тяло на човека, за да се приспособи към живот под водата.
Малко повече за Теодора:
Защо решихте да участвате в Dynamic Mutations Workshop?
Аз всъщност се включих като помощник с 3D принтирането, така че това беше основната ми мотивация в началото, но в течение на работилницата открих колко приятно и вдъхновяващо е да работиш в такава продуктивна среда. Следващото ми участие определено ще е мотивирано от тазгодишния опит.
Най-полезното, което научихте?
Колко лесна и интуитивна е работата с Autodesk Maya! Не очаквах, че за толкова малко време ще успеем да научим толкова много неща за софтуера, подхода към него и как да го използваме ефективно и бързо. Страхотно е колко мотивирани и жадни за знание бяха всички участници – и колко добре беше поднесена информацията от преподавателите.
Как бяха оценени придобитите знания и постигнатият резултат от вашите колеги в офиса/университета?
Придобитите знания се оказаха много полезни при определени задачи за моделиране, които имам в офиса, но освен развитието в софтуерна насока работилницата на DesignMorphine ми даде и много хъс да се уча и да се справям с възникващи проблеми, за което искрено благодаря.
За контакт с Теодора: todorova.tedi@gmail.com

Малко повече за Христо:
Защо решихте да участвате в Dynamic Mutations Workshop?
Имах нужда от специфични софтуерни познания за бъдеща дипломна работа.
Най-полезното, което научихте?
Придобиване на опит свързан с екипна работа и презентиране на проекти.
Как бяха оценени придобитите знания и постигнатият резултат от вашите колеги в офиса/университета?
Беше трудно да обясниш на колегите си с какво точно си се занимавал цяла седмица, но всички харесаха крайния резултат и определиха проектите за доста интересни.
Приятната изненада на курса бяха професионализмът и приятелското отношение от страна на организаторите. Щастлив съм също, че имах възможността да работя в екип точно с Теодора Тодорова. Тя беше душата на проекта и нещата се получаваха от само себе си. Беше вдъхновяваща седмица, от която, предполагам, всички научихме много, поне аз със сигурност!
За контакт с Христо: hristo.tritakov@gmail.com

Добавяне на коментар

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.


Прочетете и "Правила за писане на коментари".

БРОЙ 5 | октомври - ноември 2017 | в две тела
Ежеседмичен бюлетин с най-важното от Градът.bg